موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه های کشور گفت: امسال نسبت به سال گذشته پروازهای فوق العاده تهران- مشهد ۳۵ درصد رشد داشته است.

افزایش ۳۵ درصدی پروازهای فوق‌العاده تهران- مشهد برای هفته جاری

به‌گزارش قدس آنلاین،  محمدحسین آجیلیان، رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه های کشور اظهار کرد:پروازهای فوق العاده تهران- مشهد از ۹ شهریور تا ۱۸ شهریور یعنی  بازه بین ۲۵ ماه صفر تا ۴ربیع‌الاول در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سال گذشته در مدت مشابه ۱۶۴۴پرواز داشتیم که ۲۱۴ هزار و ۱۸۰ مسافر  جابه جا شد. امسال؛ اما در همین بازه زمانی برای ۲۲۱۵ پرواز مجوز صادر شده است و ۳۰۲هزارو۱۵۰ مسافر جابه جا خواهند شد.

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه های کشور تصریح کرد: این یعنی امسال نسبت  به سال گذشته پروازها ۳۵ درصد و میزان مسافران ۴۱ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه فرودگاه مشهد آمادگی های لازم را برای خدمات رسانی به مسافران دارد، گفت:در این فرودگاه همزمان می توان۳۵ پرواز را پذیرش مسافر کرد زیرا ظرفیت های بسیار خوبی دارد. همچنین ۲۰ هزارمتر به فضای ترمینال اضافه شده است.

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه های کشور در پاسخ به این سوال که آیا پروازهای فوق العاده به مشهد فقط از تهران انجام می شود یا خیر، گفت: از شهرهای دیگر هم پروازهای فوق العاده در نظر گرفته شده است؛ اما بیشتر پروازها از تهران است زیرا تقاضا بیشتر است. همچنین پروازها از روز گذشته شروع شده است.

آجیلیان عنوان کرد: هماهنگی های لازم را با سایر ناوگان حمل و نقلی از جمله اتوبوس و مترو استان نیز صورت گرفته است و از همه زائران که در این بازه وارد می شوند استقبال می‌کنیم، همچنین بر سرویس های بهداشتی، نمازخانه، سالن و ترمینال نیز نظارت کافی شده است.

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه های کشور در ادامه ابراز کرد: به شرکت های هواپیمایی اعلام کردیم که نرخ مصوب را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.